Bij Dijk en Duin staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van u terug horen hoe u onze zorg ervaart. Aandacht voor uw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

Parnassia Groep Meldpunt
Klantenreacties/AC 2
antwoordnummer 53002
2505 VB Den Haag.

Klachten over uw behandeling

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Bent u niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.

Registratie

Meld ons uw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van uw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.